Köp en Dan Henderson UFC 151-tshirt, få en Jon Jones-tshirt att tvätta bilen med

MMAOverload kör just nu en lite annorlunda typ av marknadsföring. Detta är en riktig marknadsföring som de håller på sin sida just nu, och i lanseringen av det hela skriver dom så här:

“The last 24 hours has brought great disappointment to MMA fans as well as fighters alike. Fighters have lost a pay day; fans have plane tickets and hotels they spent their money on to see a fight card that won’t happen. To try and add humor to the cancellation of UFC™ 151, we have a special offer. Buy the Clinch Gear Dan Henderson 151 Shirt and get a FREE Jon Jones shirt to wash your car with.”

Bethard erbjuder dig GRYMMA odds på UFC samt ett generöst välkomsterbjudande på 1000kr. Klicka här nedan för att komma igång! | 🔞 + | stödlinjen.se | spela ansvarsfullt | spelpaus.se | regler och villkor gäller för bonus med omsättning & insättningskrav | Gäller för endast nya spelare
Kategorier
Nyheter

MMAnytt startades den 3 februari 2008 och har sedan dess växt till att bli Sveriges största kampsportssida. MMAnytts mål är att med journalistisk anda täcka och vara med och utveckla MMA i främst Sverige, men även andra nordiska länder.
10 Kommentarer
  • Skalle
    25 August 2012 at 06:11

    haha det där var ju fiffigt..:D
    Tror att det kan funka ganska så bra för att det finns många fans där ute som är lit besvikna och sura på Jones..

  • Christian Stjärneborn
    25 August 2012 at 06:14

    Fan va töntigt…

    • Christian Stjärneborn
      25 August 2012 at 06:19

      Även om jag är en smula besviken över att Jones gjorde som jag gjorde så kommer jag aldrig köpa en t-shirt för att smutskasta någon. Det finns verkligen ingen anledning, jag tycker Jones har klargjort varför han gjorde som han gjorde och den här jäkla pajkastningen som dom här stollarna håller på med nu i UFC tycker jag bara är löjligt. Att dom ställer in en gala är ju inte Jones fel, det är ju Dana o dom andra gubbarnas fel och sen att dom har Jones som målvakt för detta är ju bara tragiskt.

      O nu kommer den här skiten också, fan väx upp lixom jävla töntbolag som spinner vidare.

      • Alexander Villar
        25 August 2012 at 06:26

        lite roligt får man väl ha det.. ta det me en nypa med salt o slappna av lite va va va??

      • Cecils Folks
        25 August 2012 at 06:47

        och du tror att det var seriöst menat? att ta dig själv och omvärlden lite mindre seriöst skulle nog inte skada

        • Johan Larsson
          25 August 2012 at 06:58

          ganska paradoxalt att skriva något som kan tolkas som något seriöst, för att sedan skriva till de personer som kommenterar “ta det me en nypa salt o slappna av” att de sjävla ska ta omvärlden mindre seriöst … :)

      • Ibrahim Balboa
        26 August 2012 at 04:05

        Ska du gråta nu?

  • David Schörling
    25 August 2012 at 06:24

    Den är inte ens värd att tvätta bilen med!

  • Johan Larsson
    25 August 2012 at 06:54

    “go lose some fans” måste vara det jacksson sagt.

  • Devilcraft
    26 August 2012 at 01:25

    Not taking this fight will be the biggest mistake in your career.

  • Svara

    bet365
    Speltips: UFC ON ESPN 41

    Marlon Vera vs Dominick Cruz


    1.45 - 2.80


    14 Augusti | 00:00 | UFC
    Till Bethard!
    Välkomstsbonus för nya spelare!
    Odds kan ändras. 18+ | Spela ansvarsfullt | Regler och villkor gäller. Insättnings och omsättningskrav gäller på bonus | Spelar du för mycket? Besök stödlinjen eller ring på 020-81 91 00. | spelpaus.se
    UFC ODDS
    UFC ON ESPN 4112
    Marlon Vera vs Dominick Cruz1.452.80
    Angela Hill vs Lupita Godinez3.001.40
    Nate Landwehr vs David Onama2.801.40
    Devin Clark vs Azamat Murzakanov2.501.57
    Cynthia Calvillo vs Nina Nunes1.622.30
    Gerald Meerschaert vs Bruno Silva3.401.33
    UFC-oddsen presenteras av Bethard, klicka här för att komma igång!

    Jämför odds på hela matchkortet, besök vår mma-odds sida!
    18+ | Regler & Villkor gäller | Stödlinjen.se | Oddsen kan ändras