MMA Attack 3 – Invägningsvideo och resultat

Under morgondagen så går MMA Attack 3 av stapeln i Spodek, Katowice i Polen. Huvudmatchen kommer att vara ett möte där mellanviktaren Dawid Ozdoba gör sin debut mot tungviktaren och före detta kroppsbyggaren Robert Burneika (1-0). Den delade huvudmatchen är ett tungviktsmöte mellan cyprioten Stav Economou (14-2) och hemmasonen Damian Grabowski (16-1).

Hela galan går att köpa via PPV här för €1.5 (12.65 kr).

Fullständiga invägningsresultat kan du se nedan och video ovan.

Huvudkort (20:00)

Underkort (18:00)

💪 Sugen på att betta på helgens UFC-gala? MMAnytts samarbetspartner Betsafe erbjuder ↗️ odds på samtliga matcher. 🔞 18+ gäller för spel. Spelar du för mycket? Besök Stödlinjen.se
Kategorier
Nyheter
22 Kommentarer
  • ChuteBoxe
    26 April 2013 at 03:00

    Let the freak show begin! På tal om det, det var längesedan man fick se
    Pudzianowski!

  • Kenny Starfighter
    26 April 2013 at 03:01

    Är de Polens Dana white som står i bakgrunden med mohawk å skägg? :-P

    • Slappz
      26 April 2013 at 03:15

      Kanske, annars det är nog deras Joe “The Staredown Stalker” Rogan :P

  • sepenoob
    26 April 2013 at 03:13

    Haha ja professional erotic dancer :D

  • ViktorElias
    26 April 2013 at 03:42

    Detta tar ju nästan priset. En debuterande, 50kg lättare strippa som möter en bodybuilder?! Har vi någonsin skådat en bättre matchning?

    • Anders Eriksson
      26 April 2013 at 04:26

      En och en halv euro för PPV’n. Det här köper vi :) Inget bättre än lite freakshow efter en lång arbetsvecka!

      Om bodybuildern (som såg uhyggligt stor ut) inte fixar detta under minuten så tippar jag på vinst för strippan medelst utmattning för motståndaren.

  • Criffi
    26 April 2013 at 04:16

    Han satte blöjan på huvudet!! *dör*

  • sepenoob
    26 April 2013 at 04:21

    Burneika ser fan ut som en jävla seriefigur. Brock Lesnar kan slänga sig i väggen ;)

  • neand
    26 April 2013 at 04:27

    Han kan ju inte gå ens hahaha, spärra in han.

  • Simon Svanberg
    26 April 2013 at 07:34

    ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIDS

  • Joakim Fridh
    26 April 2013 at 08:39

    Ohh spännande. Hoppas broilern får tag i honom och ger han en redig man bear hug

  • Stenansiktet
    26 April 2013 at 08:55

    *älskling, kan du klämma mina roidsfinnar på biceps åt mig tack?*

  • Ric Hard
    26 April 2013 at 11:19

    Polens just nu kändaste bodybuilder och tvpratare mot en strippa som var med i polska versionen av lets dance, burnelka har aldrig tränat en minut kampsport medans ozdoba har ett vitt bälte i Bjj, kan inte bli bättre

    • Christoffer Jocke Toyler Karls
      27 April 2013 at 08:20

      Hahahah jag dör

  • Kristian Lonnsjo
    27 April 2013 at 01:08

    Fantastiskt… älskar det. Ger bodybuildern 2 minuter på sig innan syresättningen till dom musklerna saknas. Men under dom 2 minuterna kan han krossa det mesta om han är aggressiv.

  • Patrik Andersson
    27 April 2013 at 03:06

    Acne på biccarna.. Jag får väl lov att anta att dessa herrar inte testas?

  • เกม
    22 May 2013 at 04:12

    … [Trackback]…

    […] Find More Informations here: mmanytt.se/mma/mma-attack-3-invagningsresultat/ […]…

  • dig this