Video: The MMA Hour: Avsnitt 273

Ariel Helwani kör varje vecka sin podcast The MMA Hour och nedan så kan du se måndagens avsnitt. Gäster för den här gången var Reza Madadi, Rafael dos Anjos, Joanna Jedrzejczyk, Khabib Nurmagomedov, Tyron Woodley, Kurt Angle, Phoenix Jones och Dave Meltzer.

Ungefärliga tider kan du se nedan.

  • 00.03 MMAFighting.com’s Dave Meltzer will recap a memorable UFC 185 event and look ahead to what’s next.
  • 00.25 Khabib Nurmagomedov will talk about his UFC 187 fight against Donald Cerrone and Rafael dos Anjos’ shocking win over Anthony Pettis.
  • 00:45 Tyron Woodley will discuss his recovery after surgery and who he wants to fight next.
  • 01.05 Former UFC fighter Reza Madadi will talk about resuming his fighting career after a recent jail sentence.
  • 01.25 Crime/MMA fighter Phoenix Jones (a.k.a. Ben Fodor) will talk about why he signed with WSOF.
  • 01.45 Pro wrestling legend Kurt Angle will stop by to discuss a whole host of combat-related topics.
  • 02.10 Joanna Jedrzejczyk will return to talk about becoming the new UFC strawweight champion at UFC 185.
  • 02.30 New UFC lightweight champion Rafael dos Anjos will discuss his win over Anthony Pettis at UFC 185.
  • 02.45 We’ll go Inside the Vault and look back at a classic interview.
  • 02.50 We’ll answer your #themmahour questions on anything and everything going on in the MMA world. Hit us up on Twitter using that hash tag.
    Plus, we’ll be taking your calls on anything and everything. Got a question or comment? Give us a call at 1-888-418-4074.

Du kan om du vill ladda ner podcasten via iTunes (Audio, Video).

Följ MMAnytt's Youtube kanal idag - Nordens ledande nyhetssajt för MMA, UFC och kampsport!
Kategorier
Nyheter
20 Kommentarer
  • Rättvis
    16 March 2015 at 06:06

    REZA IS BACK!!! GO MADDOG

  • Frantic
    16 March 2015 at 06:14

    Jag var så grymt besviken på Reza när han bestämde sig för att försöka kränga lite väskor.

    Samtidigt så blir jag riktigt glad att det är över nu så vi kan få se han in action igen.

    • Kenny Starfighter
      17 March 2015 at 07:00

      Håller helt med! ska bli kul å få se honom, antar att nästa match blir på Superior?

      • OlofDenAndra
        17 March 2015 at 08:49

        Hans nästa match blir nog på Superior ja , skulle vara små komiskt om han torskade nästa fight , hur gammal är han 35?

        • ChuteBoxe
          17 March 2015 at 08:58

          36, fyller 37 i år.

          • OlofDenAndra
            17 March 2015 at 09:26

            Då har han inte många år kvar på toppen dessvärre

          • Frantic
            17 March 2015 at 12:34

            Fan vad gammal jag är, är lika gammal som Reza men känner mig som 25, max 26½.

  • ivey2
    16 March 2015 at 06:36

    Finns ingen fighter jag hatar mer än Khabib. Han ger ett extremt efterblivet intryck, hoppas verkligen Cerrone spöar skiten ur honom. Han borde dra till Syrien och kriga med IS istället där han kan hänga med sina jämlikar.

  • Rättvis
    16 March 2015 at 06:41

    Den som har bältet nu i lättvikt har förlorat mot Khabib.. Och pettis vann över cerrone första ronden… hur ska detta gå till.. Cerrone har ju redan också förlorat mot Rafael dos anjos

    • OlofDenAndra
      17 March 2015 at 08:48

      Rematches säger jag bara.. Ganska uppenbart att vinnaren emellan Khabib & Cerrone får nästa chans med all rätt

  • ivey2
    16 March 2015 at 07:14

    Vad spelar det för roll om de hittar DNA eller inte när det uppenbarligen finns videobevis?

  • ivey2
    16 March 2015 at 07:19

    Ifall han ljög lika dåligt i domstolen är det rätt givet att han befanns skyldig.

  • Bongo
    16 March 2015 at 07:26

    Bläh vad besviken jag blir när han ska fortsätta med sina dåliga lögner, tala sanning istället så vi kan gå vidare och jag kan börja hålla på dig igen…..

    • Hiho
      17 March 2015 at 03:55

      Tröttsamt, be om ursäkt och gå vidare ingen bryr sig om brottet. Enda vi irriterar oss på är att han hela tiden spelar offer.

  • Tiltarn
    17 March 2015 at 02:05

    fortsätter att neka att han va inblandad, lol

  • struban
    17 March 2015 at 02:07

    Jag förstår inte riktigt. Jag har under åren sett reza på flera foton upplagda av alex/bäckström/latifi.
    Satt han verkligen inne? Han har ju tränat på Allstars flera gånger under den här perioden.

  • Altec
    17 March 2015 at 11:13

    Men risk för att verka som världens största SD/avpixlat-kung, vilket jag verkligen inte är, så är det väldigt intressant att fan nästan alla som stödjer Reza uppenbarligen är förortskids själv. Hur kommer det sig?

  • Guest
    17 March 2015 at 12:00

    han sa ju att han kom ut ur fängelset förra veckan..

  • asdasd
    17 March 2015 at 07:54

    Skiter i vilket, han har sonat sitt brott! + att han verkar vara en skön person och trevlig person! iafall person mot person? men men! önskar Reza lycka till!

  • anders
    17 March 2015 at 08:34

    Han kanske har sonat sina brott-men inte förstått någonting.
    Offerkoftan på…

  • Svara