Trailer för UFC 152: Jones vs Belfort

Efter att UFC 151: Jones vs Henderson ställts in och huvudeventet ändrats och flyttats är det dags för en trailer till UFC 152: Jones vs Belfort. Trailern ser ni ovan, matchkortet nedan.

Huvudkort

  • Lätt tungvikt: Jon Jones (c) vs Vitor Belfort
  • Flugvikt: Joseph Benavidez vs Demetrious Johnson
  • Mellanvikt: Michael Bisping vs Brian Stann
  • Lätt tungvikt: Matt Hamill vs Vladimir Matyushenko
  • Fjädervikt: Cub Swanson vs Charles Oliveira

Preliminärt kort

  • Lätt tungvikt: Igor Pokrajac vs Vinny Magalhães
  • Lättvikt: TJ Grant vs Evan Dunham
  • Weltervikt: Seain Pierson vs Lance Benoist
  • Fjädervikt: Jimy Hettes vs Marcus Brimage
  • Weltervikt: Seth Baczynski vs Simeon Thoresen
  • Bantamvikt: Mitch Gagnon vs Walel Watson
  • Weltervikt: Kyle Noke vs Charlie Brenneman

Bethard erbjuder dig GRYMMA odds på UFC samt ett generöst välkomsterbjudande på 1000kr. Klicka här nedan för att komma igång! | 🔞 + | stödlinjen.se | spela ansvarsfullt | spelpaus.se | regler och villkor gäller för bonus med omsättning & insättningskrav | Gäller för endast nya spelare
Kategorier
Nyheter
10 Kommentarer
  • Guest
    5 September 2012 at 06:31

    Jag har stånd

  • Yazzman
    5 September 2012 at 06:43

    Nu passar det minsan att kalla vitor former heavyweight champion! isåfall är det 3 personer som hållit bälten i 2 viktklasser i UFC =)

  • Ibrahim Balboa
    5 September 2012 at 07:27

    Vill verkligen inte se belfort bli krossad! But…

  • Peter W
    5 September 2012 at 07:45

    Bisping vs Stann ser jag fram emot. Kan bli en fantastisk match! Stand up war! Vem svingar bäst? Vem har bäst haka? Fight of the night? U bet!!!

    • Ibrahim Balboa
      5 September 2012 at 07:55

      Bisping kommer ta ner stann om och om igen…

      • Ivan_den_onde
        6 September 2012 at 10:16

        Haha, vad många dislikes du fick=)

        Stann är inte så bra på backen, men jag tror han har en ok chans att hålla det stående

        • Yazzman
          6 September 2012 at 12:28

          Jag tror bispings ego håller kvar honom stående för att bevisa att han är en bättre striker, frågan är om han kan ta en smäll från stann. MEN om han är smart så tar han ner honom från sekund 1

          • Ibrahim Balboa
            6 September 2012 at 12:36

            Jag tycker iofs att bisping har en bra chans stående beroende på hans haka. Men han tog ju ner wanderlei, mayhem (minns inte), denis kang, dan miller, rivera och visade fin grappling mot sonnen. Jag tror han kommer mixa upp det mot stann.

    • Yazzman
      5 September 2012 at 11:02

      Jag hoppas stann svingar bäst och har en bättre haka för då blir det jackpott på oddsen =)

    • Armin Siggesjö
      5 September 2012 at 11:11

      Stann har mer KO-power. Om Bisping vinner så är det dec, om Stann vinner så är det KO.

    Svara

    bet365
    Speltips: PFL



    Rory MacDonald vs Sadibou Sy


    1 Juli | 14:00 | PFL
    1.30 - 3.25
    Till Betsafe!
    Insättningsbonus för nya spelare!
    Odds kan ändras. 18+ | Spela ansvarsfullt | Regler och villkor gäller. Insättnings och omsättningskrav gäller på bonus | Spelar du för mycket? Besök stödlinjen eller ring på 020-81 91 00. | spelpaus.se
    UFC ODDS
    UFC 27612
    Israel Adesanya vs Jared Cannonier1.224.50
    Alexander Volkanovski vs Max Holloway1.532.62
    Sean Strickland vs Alex Pereira2.001.80
    Pedro Munhoz vs Sean O'Malley3.251.36
    Brad Riddell vs Jalin Turner2.101.72
    Robbie Lawler vs Bryan Barberena1.802.00
    UFC-oddsen presenteras av Bethard.se, klicka här för att komma igång!

    Jämför odds på hela matchkortet, besök vår mma-odds sida!
    18+ | Regler & Villkor gäller | Stödlinjen.se | Oddsen kan ändras

    Speltips: UFC 276

                                                                     
    UFCODDSSPELBOLAG
    Adesanya via TKO/KO/SUB2.40
    Cannonier via TKO/KO/SUB5.50
    Volkanovski via domslut2.25
    Holloway via domslut3.75
    Odds kan ändras. 18+ år – Regler och villkor gäller. Vi står för ansvarsfullt spelade. Spelar du för mycket? Besök stödlinjen eller ring de på 020-81 91 00.